onedrop

When I need you.

2009-06-09 @ 21:52:12

Varning!
Orkar ni inte med ett inlägg med massa gnäll, sluta läs nu.

Myser till SOJA (Soldiers Of Jah Army) såhär på tisdagskvällen.
Veckan som skulle börja så bra började katastrofalt med femte dödsbeskedet för i år, en hjärtsjuk far, alldeles för lite tid för allt som behövs göras, punktering på cykelj-veln (igen!!) och det jag har sett fram emot så mycket nu känns bara allmänt.. jobbigt.
Ja, jag gnäller faktiskt men jag är för stressad och genomtrött för att låta bli, eller för att vara positivt idag.

Äh. För att undvika uttråkning ger jag typ upp här.. orkar inte iaf.
Duscha är skönt. Hey.

PS. Jag verkligen hatar min cykel. Iaf idag.
~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback