onedrop

The whole place shaking!

2009-06-05 @ 10:40:14

Sitter och spånar studentpresent till Sis.
Jag vet en grej, eventuellt två.
Den tredje är betydligt svårare men så är det med mig, mina presenter är oftast inte svindyra, men shit va jobb det ligger bakom dem. Jobb och arbete. Just därför ger jag också de bästa presenterna.
Iaf enligt mamma och Nettan. ;)

Apropå Sis, hon ska bege sig hitåt så småningom. Jag ska hjälpa henne med mer jobb och hon ska bli med mig ut och fota. Hoppas jag iaf, be en bön att vädret håller i sig.
För idag är jag ledig, imorgon gör jag sista arbetsdagen för den här veckan.
Sen nästa vecka väntar en 46 timmars arbetsvecka, student, bröllop, och massa lycka med familj, vänner och bekanta.
Mi liike <3

~   ~

Neo as puppyluw <3


Jag och Nettan goes Oslomaad <3


Cheva Impala, finskor och dreads!
~ ~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback