onedrop

Student!

2009-06-11 @ 11:17:28

Idag tar min älskade lillasyster studenten, min älskade mamma fyller år och jag är fäärdig med allt! Puh.

Den här morgonen har jag hunnit med tre koppar kaffe, två liter vatten, shopping på ICA och blomsteraff'ärn, en sväng ner till chefen (som inte var där), fixat ihop det snyggaste smycket till min syster, laddat batteriet till Canon, hjälpt mamma med sista sekunden transport åt syrran, grattat min älskade mor på födelsedagen, pussats och busat med mina vildar, informerat Lollo om vart vi ska stå och nu vankas det dusch och fixning av mig själv.



Döda vildar.


För fem år sen var det jag som sjöng om den lyckliga dagen..


Anna-Karin sjöng också om de lyckliga dagarna medans jag hade TPT (tännera på tôrk).


Åkte jaguar och var glaada <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback