onedrop

Ett pass kvar!!

2009-06-18 @ 21:55:17

Efter tootal brist på fantasi, ork, tid eller lust kommer nu ett inlägg.
Anna-Karin mer eller mindre tvingade mig och gav mig inspiration.

Imorse vaknade jag döpigg, 06.20 och insåg att jag hade sovmorgon till 07.50.
Så det var störande. Trots allt lyckades jag somna om.

Sen var min dag helt fantastiskt bra.
Började spöregna 08.31 när jag precis låst upp cykeln för att cykla mina sju kilometer till jobbet.
Sen stod regnet som spön i backen resten av dagen.
Svalt. Mysigt.

Imorgon är det midsommar vilket jag ska fira med ett dygnspass på jobbet. Happy me!
Så, genom att skriva det vet vi alla vad som väntar.
Ha en trevlig midsommar.
Sen går jag på SEMESTER! <3

~

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A-K

Haha, va skön du är... 08.31 börja det spöregna :D

2009-06-18 @ 22:06:18

Postat av: Julia

Ja, och vilket regn sen! :D Hahaha, tack för mallen! ;)

2009-06-19 @ 14:09:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback