onedrop

Hon bad mig dra åt helvete...

2009-07-07 @ 11:42:20

En bit in på semestern känns det som om det vore dags att uppdatera lite.
Igår anmälde jag min mammas och Anders affärsdel till Roomservice, håll tummarna nu!

Västeråsresan var en blandad känsloresa av lycka, mys, oro, ilska, skam, panik och slagsmål.
Den enda känsla vi inte kände under de fyra dagarna i ingenmansland var avkoppling.
På tal om avkoppling, det var det enda den resan egentligen skulle gå ut på, men så kan det gå.

Jag förlorade J i Västerås. På hennes initiativ.
Nu kan vi inte längre göra något.

Hade vi varit själva i lördags hade jag troligtvis dött.
Du gav mig den värsta panikångestattacken på år och dar.
Eftersom du gav mig fler blåmärken på insidan än utsidan är det
svårt att bara glömma. Min hand värker än.

Du är den kallaste människa jag någonsin träffat och nu orkar ingen utav oss mer..

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback