onedrop

Every little thing she does is magic.

2009-07-22 @ 13:51:50

Nu har jag jobbat två pass efter semesterns slut och ikväll vankas kväll+natt+dag (imorgon). Yeay!
Lika lycklig som ett barn (eller mig själv) på julafton -  jag slipper ett dagpass!

Har sjukt många projekt på gång.
Jag vill förändra allt, men hur? Och varför?
Söker nytt boende med ljus och lykta, egentligen vet jag inte varför, för billigare och bättre kan jag inte ha det, men vafan.. jag har bott här i flera år och jag äälskar ju att flytta!

Funderar dagligen på vad jag skulle kunna söka och var till och med inne på polis häromdagen.
Tips någon?
Vore skönt t ex att få sitta på kontor, svara i telefon och vända papper en vecka.
Fast jag vet någonstans innerst inne, att jag skulle tröttna första timmen.

Ja, vi får spåna vidare på det här..

Må väl.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback