onedrop

Neon on my naked skin.

2009-02-13 @ 11:04:38

Idag är jag glad.
För att allt blev som jag tänkte mig, så om ett par timmar ska jag ut på en riktig långpromenad och fotafotafota.
Vilket gör mig själaglad, att få rensa tankar, koncentrera, fokusera på något annat är underbart just nu och jag vet exakt vad jag ska lägga ner min fokus på idag.

Men innan dess kommer Nettis hit, dricker lite kaffe, sen ska jag locka håret på min partyprinsessa som ska på Starboys ikväll.

Igår åkte jag in och solade, tyckte jag både behövde och förtjänade att göra något lite extra för mig själv.
Jag måste bli bättre på att tänka på mig själv.

Nu har jag pimplat i mig en och en halv liter vatten och fyra koppar kaffe, så nu är energin på topp.
See ya later, nu ska jag storstäda! (Och jag älskar det)!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback