onedrop

Stad i ljus.

2009-02-25 @ 11:18:58

Ja, stressade som f-n efter gårdagens blogginlägg för att hinna prick till SVT och AA.
Så har de bytt tiden från 21.00 till 21.30 och vi blev stånas (ja, det är ett ord).
Eller kanske inte, blev faktiskt inte stånas en enda gång igår.
Rensade som sagt lägenheten, blev masserad av mami både jag och Lina, hämtade säng, monterade ihop säng.
Imorse ville jag aldrig mer resa mig. Drömde underbara drömmar om Kroatien och jag vill åka nu!

Jag reste mig ju trots allt och besteg ett berg av disk som utvecklats under natten, plockade lite, gick igenom mail, läste papperstidningen (som jag faktiskt har sagt upp from 1 april) och klippte ut Barbro's notis.

Är überlycklig för att jag fick tillfället att jobba kvällen ikväll.

Sökandet efter the horse kvarstår fortfarande..



Vackraste Nisseliten <3

Permalink Illrar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

nej men ska ni till kroatien?=)

vart ska ni åka då? ni måste ju till split:) typ den enda staden i hela världen jag kan tänka mig att flytta till helt och hållet förutom london då.

kalaset är på söndag, och man får komma efter 13. det är inget presenttvång, bara kul och träffa lite folk och äta tårta:)

2009-02-25 @ 15:40:30
URL: http://dorisnova.blogg.se/

Postat av: Krille

stånas är ett trevligt ord :-)

2009-03-02 @ 12:01:52
URL: http://karlstad.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback