onedrop

C902.

2009-02-01 @ 20:39:08

Sådär, då var jobbhelgen färdigjobbad (trodde ni!). Åh nej, åh nej, kris på jobb och magsjuka bland vikariers bäbisar gör att jag mindre frivilligt ställer upp att stå laddad på jobbet kl. 07 imorgon bitti - igen.
Ja, vad gör man inte...?

Fick ett tungt besked i fredags.
Det känns som ett steg framåt - två steg bakåt, ganska mycket nu.
Hur som haver.

I lördags åkte jag in med Sis (som har blivit hundägare till Bubba nu) till trebutiken då min telefon la av, helt och hållet, och hämtade ut en ny.
Min nya kärlek är jäättefin!


Nu är det mindre än en vecka till Anna-Karin! Yippey! <3

Helt totalt slut i kroppen, så nu blir den en dusch, sen ska jag lägga mig och läsa min nya bok.

See ya!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback