onedrop

Terapi.

2009-08-30 @ 12:46:16

Den bästa terapiformen utav dem alla måste va shopping!
Att en svindyr, men ack så vacker väska kan bota flera veckors ångest och stress är helt fantastiskt.
Jag känner mig genast som en ny människa, och min väska, den är den vackraste jag har! ♥

(Okey, jag är realist och vet att det här bara kommer hålla i sig en liten, liten stund om man jämför med att det är måndag igen imorgon, men vafan. Jag njuter nu).

Hang on.
Kommer troligtvis mer ikväll.
Nu ska jag åka och dra kortet lite mer, för att fullborda mitt tvätteri.
Like it.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

det botar mer än du tror! och du om ngn människa, e värd lite "avslappning" :D

2009-09-05 @ 20:36:51
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback