onedrop

Noll tolerans.

2009-08-20 @ 19:24:13

Betydligt piggare.
Kör Berrocca, vitaminer och extra stark rosenrot - dagligen.
Trots allt är jag lika kvällstrött som vanligt, min rygg går av x3 när jag lägger mig ner, fast jag överlever.
Det är värre med andra.

Brorsan var nyss här och brände en skiva, berättade om det löjligaste sms J skrev till han.
Att hans uteblivna "grattis" på hennes 20th b-day var mitt ihopkok.
Whatta?
Att min bror inte väljer att gratulera den största idioten (okey, näst största idioten.. eller, varför rangordna?) genom tiderna är väl helt och hållet hans val? Hur i hela friden skulle jag kunna påverka min bror? Han har alltid kört sitt race, haft sina egna åsikter och varit helt och hållet sig själv. Han har aldrig påverkats av andra.
Så hur, i hela fridens namn, tror nu J att jag ligger bakom henne idioti?
Jag har försökt forma henne till en normal människa i många, många år, när det inte funkade, så gav jag upp.
Bad luck. Det är hon som kommer sitta i en sunkig hyresrätt, i en stad långt, långt bort, utan jobb, kronofogd och fortfarande tro att hennes största problem är hur hon ska få tag i cig från dag till dag (när det största problemet är hon själv).
Patetiskt, men jag kan inte bry mig längre, jag har bättre och betydligt vettigare saker att lägga min energi på.

Äh. Dyngtrött.
Snart helga! ♥
Nästa vecka väntar ytterligare en närmare femtiotimmars arbetsvecka, så sömn vore lovely!

~ ~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback