onedrop

Have to slow down..

2009-08-16 @ 18:27:00

Sitter och lyssnar på skönast låt för i år.
David Guetta feat Akon - Sexy bitch.
Öronorgasm deluxe ♥

Gårdagen bestod av s ö m n.
Så som jag sov har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv, om man bortser från min och Nettans helg i Oslo.
Men det här var något utöver det vanliga.
Vaknade 06.20 igår av "vad är klockan?!" insåg att det va lugnt, somnade om, och sen sov jag.
Var uppe på toa, rökte ett par gånger och varvade lite värdelös idioti-tv i form av Room Raiders 2.0, sov ännu mer, vid 22 kom S hem, sen åkte hon ut på galej och jag fortsatte sova, vaknade när hon kom hem vid 02 igen, tog en cig, och sen sov jag till 09.40 imorse - det var huur skönt som helst.
Men nu kryper sig spränghuvudvärken på igen - värdelöst.

Veckan som väntar är minst lika värdelös som min huvudvärk, 44 timmars arbetsvecka (som jag vet om idag, kan bli mer), veterinärbesök imorgon med älskade Nisse som nu inte kan äta normalt längre, utan hans hostattacker håller oss vakna på nätterna, så nu får jag blötlägga hans foder varje dag för att han inte ska kväva sig själv, sen jobb, la stada, mer albumfix och jises. Sen var den veckan slut.
Så gårdagen var nog helt perfekt för mig.

Fick väärldens finaste väska av Nettan och Marcus från Grekland, hur fin som helst och jag älskar den! ♥



˜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback