onedrop

Husdjursmässan!

2009-04-24 @ 08:20:04

Vaknade vid sju av att det är en bra dag.
Solen sken och vi befinner oss i dagen före Husdjursmässan!
Idag kommer Björn och Jonas och ska stanna över helgen. Kul!

Så småningom, när jag druckit upp mitt kaffe, när Eric Clapton har sjungit färdigt för morgonen och illrarna somnat ska jag ta och göra iordning för gästerna.

Snart går fan på torra land igen.
Tröttsamt, jag ser hela historien spelas upp igen.
We really do know Satan, don´t we? 

Ett roligare ämne än Fan:  Jag har kommit på huur bra idéer till min förtroende utvalda uppgift i sommar, dvs Nettan och Marcus bröllopsalbum. Så nu riktigt rycker det i fingertopparna. Vill göra album!!

Men FÖRST är det Husdjurhusdjurhusdjurhusdjur och maaassa illerpäls under två dagar! <3
Nu är det dags igen  och jag älskar det..
"Bits dem? Kan vi klappa dem? Bits dem? Vad äter en sån här då? Bits dem? Får jag klappa? Bits dem? Vad söta de är när de sover? Bits dem? Vad heter han?"
Det är illerkärlek <3

www.husdjursmassan.net - för mer info, kom dit vetja!



Mosters graciösa älsklings vovve! <3
~

Permalink Illrar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback