onedrop

Glad påsk!

2009-04-11 @ 10:37:53

Tredje dagen igår och energin fanns i varenda por av mig.
Aldrig varit så rastlös förut så jag hakade på Sis&TM (som trotsade mina eventuella bakterier) på en tur med Bubba till Boholmen.
Hittade tussilago och videung och plockade med lite hem för att få känna av påskstämningen.

 
Påskigt vid skrivbordet.


A-k ska föda om fem dagar nu, mycket spännande! Tiden (tycker jag, troligtvis inte hon) har gått såå fort! :)

Jättefint väder idag, blir nog en hel del balkongmys eller promenad med Bubba igen.
Får passa på att va ute nu, snart föds måshelvetesungarna och då är det slut på det roliga..

Glad påsk på er!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback