onedrop

One of the brightest stars.

2009-04-30 @ 14:05:59

Idag funderade jag nästan på att gifta mig med Monica på mitt  "hoppar-in-ibland-och-hjälper-till-men-troligtvis-inte-länge-till-jobb". Hon är för härlig!
Det har inte bara att göra med att hon fixade mig ledig idag utanför att hon är den hon är!

Anyhow, ledig idag för att fira valborg. Sist jag firade valborg satt jag i den största gungan ön har och drack fuldricka och punköl, mitt hår var skrikblonderat och jag var väldigt, väldigt liten. Så vi tippar på femtonårs åldern?

För att inte glömma min och Nettans valborg på jobbet med tanta Backman skrattandes till Grums kammarorkester (?), det var riktigt, riktigt mysigt.
Jag drömmer om henne en hel del nu. Tänker på henne, hennes skratt och våra hårda skämt. Ironin som dröp om det vi sa och hur hon tittade mig rakt in i ögonen precis innan hon tog sitt sista andetag..
Det var som om hon såg allt. Den blicken ser jag ofta nu..
Och jag saknar henne. Jättemycket.

"We were the ones who saw you first of all.
We always knew that you were one of the brightest stars"



"Det är inte svårt att flyga, det är bara att hoppa högt och missa marken".

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback