onedrop

Update.

2009-04-28 @ 22:17:16

Så var husdjursmässan över för i år.
Gick snabbt och smärtfritt. Knappt några besökare (3 500 st) och lite djur men vilka hade inte roligast om inte vi illervänner? Årsmötet var en blandning av blod, svett och tårar. Holy mama!
Sen Malins oro över hackspetten fick oss väl alla att balla ur totalt.
Hur som helst var det en kul helg. Tom blev intervjuad av VF och jag av NWT. Läs på: http://nwt.se/hammaro/article520403.ece och http://www.vf.se/Nyheter/Varmland/Unik-marr-pa-massa-090427.aspx
Illerracet roade barnen som vanligt medan jag mest såg förlusten i vitögat när mina gamla godingar hade hysteriskt kul när de backade igenom hela röret när de var sååå nära vinsten.
Natten mot lördagen roade sig vår gästiller Junior med att tugga av vår nätverkskabel så vi vart utan internet - igen - men bara för en liten stund.

Jobbade igår och det tog emot på varenda nerv och cell i min kropp. Heelt slut men jag överlevde.
Fick ett telefonsamtal igår eftermiddag som var lite för magstarkt för min trötta själ, men som jag ser det, det är väl bara att göra det bästa av situationen.

Ledig dag idag och har varit runt exakt överallt! Som tur är har jag fått allt fixat som jag inte kommer hinna under resten av veckan.

Grattis Tyra på namnsdagen igen!


Cableguy Junior.
~

Permalink Illrar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback