onedrop

Påsklov?

2009-04-15 @ 09:48:30

Sitter och dricker gott mangote så här på morgonkvisten.

Nu är det påsklov och det firar Swebus med att dra in bussarna till Sätter hela veckan.
Inte för  att jag kan begripa varför, det finns inga med påsklov på sätter och de flesta är faktiskt kommunanställda som  jobbar inom vården och när hade vi påsklov senast?
I vilket fall som helst fick S ta min räcer till jobbet idag vilket betyder att jag ska få gå bort till mitt jobb så håll tummarna att det inte regnar i eftermiddag/kväll.

Min kära vän Lina var här på kaffe igår, trevligt! Vi ses för sällan nu.
Lina, jag följer gärna med på en morgonpromenad imorgon med dogsen?

Sen ska jag försöka träffa Nettan igen så småningom, men när jag jobbar kväll hela veckan passar hon givetvis på att jobba dagpass.

Var på IKEA igår och handlade lite, har fått galet mycket idéer till hallen nu är det bara en sak som fattas - lottovinsten.

Nu ska jag springa ner och kolla om breven vi väntar på kommit.
I övrigt närmar sig husdjursmässan med stormsteg - äntligen!

See ya!

What goes around comes around..
~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback