onedrop

My memory plays our tune.

2009-04-17 @ 10:25:09

"Walk out the door and up the street; look at the stars beneath my feet.
Remember rights that I did wrong, so here I go"-

Skulle blivit ett ganska irriterat blogginlägg men till A-k's stora besvikelse(?) så skippar jag det.
Inser att det inte är värt det anyway.
Gud vad jag önskar du bodde närmare min vän!
Gud vad jag önskar att du var här så det var dig jag fick prata med.

Idag känns allt bara hopplöst tråkigt och det är väl egentligen en förjävla start på dagen.
Ska ta och rensa ur hemmet på vinterkläder och annan skit då jag är så sjukt rastlös.

Ikväll blir det Starboy, kul kväll.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

2009-04-18 @ 19:47:41

Postat av: Linn

Hey!



Ja han satt nog vid datorn medan jag var djupt försjunken i min bok ;) Är inne på fjärde boken i Twilight Sagan!



Jodå allt är bra med mig, eller ja, rädd för att jag håller på å bli sjuk, men det ignorerar jag så gott jag kan! Själv då sötnöt?



Mm, de två tvillingpojkarna, med lite socker på... muuums så söta!!

2009-04-18 @ 19:49:22
URL: http://www.pearldrop86.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback