onedrop

Nisa, Milly och massa saknad.

2008-11-08 @ 20:33:12

Så, ett tio timmars arbetspass är nu färdigjobbat.
Har mest saknat hela dagen.
Fastnade i Nisa och Milly-tankar igår.
Jag trodde aldrig, inte ens i min vildaste fantasi, att jag skulle sakna dem så mycket som jag har gjort.
Det gör betydligt ondare än vad jag någonsin skulle erkänna.
Mina små pluttebäbistöser.
Jag minns allt. Allt från hur jag och Nisa fick tjafsa in i det sista för att visa att det faktiskt var jag som var högre i rang än henne och hur Milly frivilligt en dag faktiskt tog emot godis, eller när hon lärde sig leka med leksaker.
Jag minns det första poppandeljudet och jag minns när de sov för första gången på bröstet.
Jag älskar mina små underbara tjejer så otroligt mycket.

Så idag fick jag ett mail av Marina och René, deras nya ägare.
(Usch, det känns svårt att säga "nya ägare").
Plus en bild på mina små fetknoppar.
Nisa och Milly har alltid varit feta. Alltid varit glada i mat och alltid länsat matskålen först.
Milly hade noja på att den aldrig fick vara full mer än 30 sek.

Illrigt inlägg igen.


Bilden jag fick idag.


Jag och fetisNisa! <3


Vackra Milly! <3

~

Permalink Illrar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback